Aktuální ceník

Konferenční prostory Sklepní galerie
  • maximální kapacita 20-28 osob dle uspořádání I/T/U-shape, škola, koktejl, jste v prostoru jako uzavřená společnost sami s obsluhou
  • flipchart, projektor, plátno, ukazovátko, wifi, řízená ventilace vzduchu, topení, sociální zařízení, relaxační/kuřácká zahrada u hradeb města. Nevedeme redukci na Apple.
  • 1 000 Kč/h + 21 % DPH (celodenní pronájem sleva 40% do 31. 8. nebo objednávky 3+ měsíce předem sleva 20%)
  • nápojový servis (káva, čaj, voda, džus) v ceně
Návrh cateringu (upravíme dle Vás, finální počet osob prosíme 3 pracovní dny před akcí (cena je na osobu):

Coffee break: 250 Kč lze jako celodenní snack založit a průběžně konzumovat

  • 1 bulka – losos, caprese, pikant, hovězí šunka, kozí sýr+řepa, klasika, prosciutto, tuňák, sous-vide;
  • 1 kanapka – caprese, kaviár, řepa+kozí sýr, herkulesová, hovězí šunka, sýrová, šunková, losos, sýr/debrecínka, vajíčková, ančovičková (podklad – máslo/sýrová pomazánka/pařížský salát)
  • 1 špejle s ovocem, 1 špejle mozzarella s rajčetem
  • cheesecake nebo 30 koláčů (mák, povidla, tvaroh)

Obědové menu z restaurací v okolí – Fabrik, Thálie, Jedna báseň od 140 Kč (přihříváme, servírujeme i na zahrádce nebo salónek restaurace).

Večírek: 600 Kč

  • řízečky mix kuřecí/vepřové s br. salátem/bramborem), kanapky 2 ks, bulky 2 ks, 1 cheesecake/30 koláčků, špejle ovoce a mozzarella s rajčetem

Umíme bezlepkové, veganské, kosher jídlo, … stačí vyslovit.

Pronájem kanceláře

malá konferenční/jednací místnost ve 3. patře

  • prostor pro menší obchodní jednání a schůzky 2-4 osob
  • pohovka, konferenční stolek, jednací stůl a pohodlná křesla
  • kávovar, voda, flipchart, bez wifi a projektoru
  • 300 Kč/h + 21 % DPH (celodenní pronájem sleva 20%)
Virtuální sídlo společnosti
  • měsíční sazba 500 Kč, roční sazba 5 500 Kč + 21 % DPH
Teambuildingové aktivity (cena je na osobu):

Výroba mechových obrázků nebo svíčky + energetický náramek (990 Kč/2 h)
Také varianta mechy + náramek + svíčka 1290 Kč/3 h

Řízená degustace 10 vzorků přívlastkového vína se sommeliérkou
690 Kč/2 h nebo 8 ginů za 890 Kč vč. toniků

Mobilní kasíno od rulety po Blackjack, hospodský/vědomostní kvíz
(výhry např. firemní benefity)

Obchodní podmínky Janáček Office

1. Výklad pojmů
a) Poskytovatel – NATOUR spol. s r.o., provozovatel JANÁČEK OFFICE, se sídlem Rooseveltova 564/6, 602 00 Brno, IČO 49974769, DIČ CZ49974769, mobil 603256036, e-mail: rezervace@janacekoffice.cz
b) Klient – fyzická nebo právnická osoba, objednávající prostory k krátkodobém pronájmu
c) Sklepní galerie – umístěna v suterénu budovy, vybavení pro 28 sedících osob, prostor pro catering s barem, sociální zařízení
d) Technické služby – topení, rekuperace vzduchu, WiFi, projektor, flipchart, ukazovátko, označení prostor logem Klienta
e) Catering – nápojový servis a občerstvení dle požadavků Klienta

2. Rezervace prostor
a) Klient provede rezervaci prostřednictvím telefonické nebo emailové objednávky na https://janacekoffice.cz/kontakt/, uvede rozsah požadovaných služeb
b) Ceny pronájmu za 1 hodinu bez DPH jsou uvedeny na https://janacekoffice.cz/cenik-sluzeb/
c) Rezervace se považuje za platnou a závaznou, jakmile ji poskytovatel potvrdí zpět Klientovi spolu s kalkulací, uvede přesný rozsah poskytovaných služeb, určení pronajímaných prostor, technické služby a catering.

3. Fakturace, storno podmínky
a) Po potvrzení Klientem následně Poskytovatel vystaví fakturu na daný pronájem
b) Splatnost faktury je 14 dní, nejpozději však 7 dní před čerpáním služeb, při nezaplacení ve stanoveném termínu se rezervace automaticky ruší
c) Zrušení rezervace je možné emailovou zprávou na rezervace@janacekoffice.cz.
d) Storno poplatek činí: v období do 7 pracovních dnů před čerpáním 1. služby – 30%; v období 6 pracovních dnů a méně před čerpáním 1. služby 100%. Uhrazená částka je po odečtení stornopoplatku odeslána na účet Klienta do 3 dnů po provedeném stornu.

4. Práva a povinnosti Klienta
a) Klient má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, je odpovědný za všechny škody způsobené a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění.
b) Klient je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během pronájmu, aby mohla být sjednána náprava.
c) Celý prostor je nekuřácký. Kouření klienta je povoleno pouze venku, a to na místě k tomu určeném. V prostorách je z hygienických důvodů zákaz vnášení a konzumace vlastních jídel.

Nahoru