Aktuální ceník služeb

Konferenční prostory Sklepní galerie
  • maximální kapacita 20-28 osob dle uspořádání I/T-shape, škola, koktejl, jste v prostoru jako uzavřená společnost sami s obsluhou
  • flipchart, projektor, wifi, řízená ventilace vzduchu, topení, sociální zařízení, relaxační/kuřácká zahrada u hradeb města
  • 1 000 Kč/h + 21 % DPH (celodenní pronájem a objednávky 3 a více měsíců předem sleva 20%)
  • nápojový servis (káva, čaj, voda, džus, nealko)
Catering pro Vaše akce

Celodenní nebo večírek: 600 Kč + DPH/osoba 

  • 1 teplé jídlo na osobu (řízečky kuřecí/vepřové s br. salátem / bramborem), mini chlebíčky (kanapky) – 2 ks, miniburgery (LOSOS, PIKANT, CAPRESE, HOVĚZÍ ŠUNKA, KOZÍ SÝR+ŘEPA, KLASIK šunka+sýr) 2 ks, 1 chessecake/30 koláčků, špejle s ovocem/špejle mozzarella s rajčetem – po 1 ks

Coffee break: 250 Kč + DPH/osoba

  • 2 kanapky nebo 2 bulky, mix sladké pečivo dle denní nabídky řemeslné pekárny

Podklad si můžete vybrat (druhy – caprese, kaviár, řepová, klasik, herkules, hermelín, sýrová, šunková, debrecínka, vajíčková, ančovičková).

Pronájem kanceláře

malá konferenční/jednací místnost ve 3. patře

  • prostor pro menší obchodní jednání a schůzky 2-4 osob
  • pohovka, konferenční stolek, jednací stůl a pohodlná křesla
  • kávovar, voda, flipchart, bez wifi a projektoru
  • 300 Kč/h + 21 % DPH (celodenní pronájem sleva 20%)
Virtuální sídlo společnosti
  • měsíční sazba 500 Kč, roční sazba 5 500 Kč + 21 % DPH
Teambuildingové aktivity (cena je na osobu):

Výroba mechových obrázků nebo svíčky + energetický náramek (990 Kč/2 h)
Také varianta mechy + náramek + svíčka 1290 Kč/3 h

Řízená degustace 10 vzorků přívlastkového vína se sommeliérkou
690 Kč/2 h nebo 8 ginů za 890 Kč vč. toniků

Mobilní kasíno od rulety po Blackjack, hospodský/vědomostní kvíz
(výhry např. firemní benefity)

Obchodní podmínky Janáček Office

1. Výklad pojmů
a) Poskytovatel – NATOUR spol. s r.o., provozovatel JANÁČEK OFFICE, se sídlem Rooseveltova 564/6, 602 00 Brno, IČO 49974769, DIČ CZ49974769, mobil 603256036, e-mail: rezervace@janacekoffice.cz
b) Klient – fyzická nebo právnická osoba, objednávající prostory k krátkodobém pronájmu
c) Sklepní galerie – umístěna v suterénu budovy, vybavení pro 26 sedících osob, prostor pro catering s barem, sociální zařízení
d) Technické služby – topení, rekuperace vzduchu, WiFi, projektor, flipchart, označení prostor logem Klienta
e) Catering – nápojový servis a občerstvení dle požadavků Klienta

2. Rezervace prostor
a) Klient provede rezervaci prostřednictvím telefonické nebo emailové objednávky na https://janacekoffice.cz/kontakt/, uvede rozsah požadovaných služeb
b) Ceny pronájmu za 1 hodinu bez DPH jsou uvedeny na https://janacekoffice.cz/cenik-sluzeb/
c) Rezervace se považuje za platnou a závaznou, jakmile ji poskytovatel potvrdí zpět Klientovi spolu s kalkulací, uvede přesný rozsah poskytovaných služeb, určení pronajímaných prostor, technické služby a catering.

3. Fakturace, storno podmínky
a) Po potvrzení Klientem následně Poskytovatel vystaví fakturu na daný pronájem
b) Splatnost faktury je 7 dnů, nejpozději však 3 dny před čerpáním služeb, při nezaplacení ve stanoveném termínu se rezervace automaticky ruší
c) Zrušení rezervace je možné emailovou zprávou na rezervace@janacekoffice.cz.
d) Storno poplatek činí: v období do 4 pracovních dnů před čerpáním 1. služby – 30%; v období 3 pracovní dny a méně před čerpáním 1. služby 100%. Uhrazená částka je po odečtení stornopoplatku odeslána na účet Klienta do 3 dnů po provedeném stornu.

4. Práva a povinnosti Klienta
a) Klient má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, je odpovědný za všechny škody způsobené a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění.
b) Klient je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během pronájmu, aby mohla být sjednána náprava.
c) Celý prostor je nekuřácký. Kouření klienta je povoleno pouze venku, a to na místě k tomu určeném. V prostorách je z hygienických důvodů zákaz vnášení a konzumace vlastních jídel.

Nahoru