Aktuální ceník služeb
⇒ Neváhejte a svoji akci za výjimečnou cenu zadejte kliknutím zde ⇐
Chcete se k nám podívat v 3D? Mrkněte hned na virtuální prohlídku.
Konferenční prostory přízemí a Sklepní galerie
- uspořádání podle potřeb klienta (celé patro je jen vaše)
- flipchart, projektor, wifi, řízená ventilace vzduchu
- samostatné sociální zařízení
- k využití relaxační zahrada u hradeb města
- maximální kapacita 20-26 osob dle uspořádání
- hodinová sazba 1 200 Kč (celodenní pronájem sleva 20%)
- možnost nápojového servisu (káva, čaj, voda, džus) a cateringu
- Uvedené ceny jsou bez 21% sazby DPH
- Příplatek v době pracovní dny 18.00 -22.00 hodin 50%, soboty, neděle a státní svátky 100%
- akční ceny pro stálé klienty
Catering pro Vaše akce
Exclusive: 400 Kč + 15 % DPH/osoba
- 2 kanapky, mix sladké pečivo (moravské koláče a dále makovec/perník/citronová babeta/tvarožník), kváskový chléb s vajíčkovou pomazánkou/roastbeefem/čerstvý sýr/škvarková pomazánka/domácí paštika – vše z řemeslné pekárny dle denní nabídky
Standard: 300 Kč + 15 % DPH/osoba
- 2 kanapky, mix sladké pečivo (moravské koláče/makovec/perník/citronová babeta/tvarožník) – vše z řemeslné pekárny dle denní nabídky
Low cost: 200 Kč + 15 % DPH/osoba
- 2 mini kanapky a 2 ks sladké mini pečivo
Malá konferenční/jednací místnost
- prostor pro menší obchodní jednání a schůzky do 4 osob
- pohovka, konferenční stolek, jednací stůl a pohodlná křesla
- bez wifi a projektoru
- kávovar, voda
- hodinová sazba 300 Kč + 21 % DPH
- akční ceny pro stálé klienty
Virtuální sídlo společnosti
- měsíční sazba 500 Kč + 21 % DPH
- roční sazba 5 500 Kč + 21 % DPH
Obchodní podmínky Janáček Office
1. Výklad pojmů
a) Poskytovatel – NATOUR spol. s r.o., provozovatel JANÁČEK OFFICE, se sídlem Rooseveltova 564/6, 602 00 Brno, IČO 49974769, DIČ CZ49974769, mobil 603256036, e-mail: rezervace@janacekoffice.cz
b) Klient – fyzická nebo právnická osoba, objednávající prostory k krátkodobém pronájmu
c) Konferenční prostor – umístěn v přízemí budovy, vybaveno pro 20 sedících osob plus zázemí pro relax a catering, sociální zařízení
d) Sklepní galerie – umístěna v suterénu budovy, vybavení pro 26 sedících osob, prostor pro catering s barem, sociální zařízení
e) Technické služby – topení, rekuperace vzduchu, WiFi, projektor, flipchart, označení prostor logem Klienta
f) Catering – nápojový servis a občerstvení dle požadavků Klienta
2. Rezervace prostor
a) Klient provede rezervaci prostřednictvím telefonické nebo emailové objednávky na https://janacekoffice.cz/kontakt/, uvede rozsah požadovaných služeb
b) Ceny pronájmu za 1 hodinu bez DPH jsou uvedeny na https://janacekoffice.cz/cenik-sluzeb/
c) Rezervace se považuje za platnou a závaznou, jakmile ji poskytovatel potvrdí zpět Klientovi spolu s kalkulací, uvede přesný rozsah poskytovaných služeb, určení pronajímaných prostor, technické služby a catering.
3. Fakturace, storno podmínky
a) Po potvrzení Klientem následně Poskytovatel vystaví fakturu na daný pronájem
b) Splatnost faktury je 7 dnů, nejpozději však 3 dny před čerpáním služeb, při nezaplacení ve stanoveném termínu se rezervace automaticky ruší
c) Zrušení rezervace je možné emailovou zprávou na rezervace@janacekoffice.cz.
d) Storno poplatek činí: v období do 4 pracovních dnů před čerpáním 1. služby – 30%; v období 3 pracovní dny a méně před čerpáním 1. služby 100%. Uhrazená částka je po odečtení stornopoplatku odeslána na účet Klienta do 3 dnů po provedeném stornu.
e) Opakované akce Klienta:
– je možno zřídit platební odkaz přímo na platební bránu s vystavením daňového dokladu
– storno pak je 2 pracovní dny před termínem konání bez poplatku, v době kratší pak 100%
– uhrazená částka je po odečtení stornopoplatku odeslána na účet Klienta do 3 dnů po provedeném stornu
4. Práva a povinnosti Klienta
a) Klient má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, je odpovědný za všechny škody způsobené a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění.
b) Klient je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během pronájmu, aby mohla být sjednána náprava.
c) Celý prostor je nekuřácký. Kouření klienta je povoleno pouze venku, a to na místě k tomu určeném. V prostorách je z hygienických důvodů zákaz vnášení a konzumace vlastních jídel.