1. Výklad pojmů
a) Poskytovatel – NATOUR spol. s r.o., provozovatel JANÁČEK OFFICE, se sídlem Rooseveltova 564/6, 602 00 Brno, IČO 49974769, DIČ CZ49974769, mobil 603256036, e-mail: rezervace@janacekoffice.cz
b) Klient – fyzická nebo právnická osoba, objednávající prostory k krátkodobém pronájmu
2. Rezervace prostor
a) Klient provede rezervaci prostřednictvím telefonické nebo emailové objednávky na https://janacekoffice.cz/kontakt/, uvede rozsah požadovaných služeb
b) Ceny pronájmu za 1 hodinu bez DPH jsou uvedeny na https://janacekoffice.cz/cenik-sluzeb/
c) Rezervace se považuje za platnou a závaznou, jakmile ji poskytovatel potvrdí zpět Klientovi spolu s kalkulací, uvede přesný rozsah poskytovaných služeb, určení pronajímaných prostor, technické služby a catering.
3. Fakturace, storno podmínky
a) Po potvrzení Klientem následně Poskytovatel vystaví fakturu na daný pronájem
b) Splatnost faktury je 14 dní, nejpozději však 7 dní před čerpáním služeb, při nezaplacení ve stanoveném termínu se rezervace automaticky ruší
c) Zrušení rezervace je možné emailovou zprávou na rezervace@janacekoffice.cz.
d) Storno poplatek činí: v období do 7 pracovních dnů před čerpáním 1. služby – 30%; v období 6 pracovních dnů a méně před čerpáním 1. služby 100%. Uhrazená částka je po odečtení stornopoplatku odeslána na účet Klienta do 3 dnů po provedeném stornu.
4. Práva a povinnosti Klienta
a) Klient má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, je odpovědný za všechny škody způsobené a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění.
b) Klient je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během pronájmu, aby mohla být sjednána náprava.
c) Celý prostor je nekuřácký. Kouření klienta je povoleno pouze venku, a to na místě k tomu určeném. V prostorách je z hygienických důvodů zákaz vnášení a konzumace vlastních jídel.