Dříve Home office – nyní
Janáček office!

Janáček office nabízí univerzální pracovní prostor a servisovanou kancelář pro všechny podnikatele, freelancery a osoby pracující na home office. Přímo v centru Brna naproti Janáčkovu divadlu najdete nově zrekonstruované plně technické a administrativní zázemí vhodné pro krátké pracovní schůzky, celodenní home office, pracovní porady, prezentace a školení.

Vyberte si z několika různých stylově zařízených místností plně vybavených kancelářskou technikou, vysokorychlostním internetem i drobným občerstvením. Jediné, co potřebujete, je vlastní notebook či telefon. Energie, úklid a mnoho dalšího jsou již zahrnuty v ceně pronájmu. Navíc jsme DHL Service point – cokoliv do zahraničí odchází kurýrem.

Poznejte náš prostor

Prostor pro jednání

MEETING zone je uzpůsobena pro pracovní schůzky i pořádání menších konferencí. Nachází se zde jednací či barové stoly pro 2 osoby, dvojsedačka s konferenčním stolem a taburety.  Vhodné pro pracovní schůzky.

01.

Místo pro práci

Naše WORK zone je stylově vybavená místnost poskytující plně funkční zázemí pro vaši práci. Naleznete v ní dva pracovní stoly o velikosti 120 × 80 cm, kancelářské židle a celkem 4 místa k sezení. Ideální pro coworking a home office.

02.

Zasedací a školicí prostor

CONFERENCE zone v sobě ukrývá nově zrekonstruované prostory sloužící jako zasedací a školicí místnost. Dělí se na zasedací místnost (45 m2) a rautovou místnost (35 m2) s barem, kuchyňkou i chladící vitrínou. Hodí se pro formální i neformální akce.

03.

Místo pro práci

WORK zone je útulný pracovní prostor pro jednotlivce i firmy.

Prostor pro jednání

MEETING zone je ideální pro všechny typy pracovních schůzek.

Zasedací a školicí prostor

CONFERENCE zone je stylový prostor pro větší školení, workshopy či prezentace.

Nahoru